یزدفردا :تهران - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: این وزارتخانه درباره میزان تعرفه های درمانی به نتیجه رسیده است و اكنون باید شورای عالی بیمه سلامت تشكیل شود.


'مرضیه وحیددستجردی' افزود: شورای عالی بیمه سلامت هنوز تشكیل نشده است و درصورت تشكیل نشدن این شورا، تعرفه ها در دولت یا جای دیگر به تصویب خواهد رسید.

وی بدون اشاره به میزان تعرفه های درمانی سال 91 ، خاطرنشان كرد معاونت درمان وزارت بهداشت قبلا نظر خود را درباره تعرفه های درمانی اعلام كرده و من اكنون به عنوان وزیر بهداشت باید منتظر باشم تا در جلسه تعرفه های درمانی در دولت، از تعرفه های پیشنهادی وزارت بهداشت دفاع كنم.

وزیر بهداشت درباره تغییرات آیین نامه شورای عالی بیمه سلامت نیز گفت: این تغییرات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و می خواهیم این آیین نامه به نحوی تغییر كند كه متناسب با وضعیت كشور باشد.

دستجردی یادآور شد طبق اعلام معاونت راهبردی ریاست جمهوری، قرار بود كه ریاست این شورا برعهده شخص رییس جمهور و دبیرخانه آن نیز در وزارت بهداشت باشد.

وی اظهار داشت: ممكن است تغییراتی در این زمینه شده باشد اما تلاش می كنیم این آیین نامه به همان شكل قبلی خود بازگردد.

'افزایش تعرفه های درمانی پیش از این از سوی 'حسن امامی رضوی' معاون درمان وزیر بهداشت، حدود 16 تا 25 درصد اعلام شده بود.' منبع:ایرنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا